Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2008 23:45 - Демон
Автор: nyneave Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1362 Коментари: 1 Гласове:
0



Inspired by Geri.  Да ми е жива и здрава, всеки ден да ми рецитира Яворов на камъните в Докторската.

 


(Млъкни!)

На хълмовете сфинкс стои,

застинал и загледан във безкрая.

Аз моля го със мен света да сподели,

във истината вярвам, че е раят.

(Махни се!)

Застинал и загледан във безкрая,

зад стиснатите устни крие мъдрост.

Той има всичко, що желая -

познава мост към сладостна отвъдност.

(Не искай!)

В дълбоки езера да плувам,

да мога да говоря с дъждовете,

с пустинен вятър да танцувам,

да омагьосвам с поглед зверовете...

(Забрави!)

Че някога живели сме отново

или че вкусих вече свободата?

Че всяко знание за теб е спомен

или че огънят ще утоли водата?

(Защо дойде?)

За да проникнеш в мен,

да ме научиш да владея небесата,

за да си от оковите освободен,

да не проклинаш вече красотата.

( Недей ме изкушава!

Спри!

Недей се приближава!)

Пристъпвам. Топлина. Заплаха.

Защо от дълбините призовах го?

Да ме погълне демона ме чака.

Обгръща. Стиска и замахва...

(Умри!)

Целува ме. Желание. Треперя.

(Аз имам всичко- взимай, взимай!)

И път отвъд мълчанието ще намеря!

(Но само моля те, не ме убивай!)



Тагове:   демон,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Ot Recitira6tata
20.11.2008 19:00
E sujalqvam, ne6to ne moga da se izrazqvam v blogove mai... Misulta mi e... (nqma takava) - http://www.youtube.com/watch?v=8nTFjVm9sTQ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nyneave
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110117
Постинги: 63
Коментари: 46
Гласове: 197
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол